NY FABRIK I KINA

I den indledningsvise fase blev det kritisk at få både danske, tyske og kinesiske kommunikationslinjer etableret. Formålet var at skabe en ‘Mission statement’ som interessenter godkendte. Desuden etablering af en hovedplan der udnyttede procesoptimering og skabte grundlag for et ‘Facility design’ for den nye lokation.

Det kinesiske projektteam udførte lokationsanalyse i daglig koordination med hovedkontoret. Forskellige fabrikssites blev valideret ud fra et sæt af vigtige vægtningskriterier der overholdt den strategiske retning og skabte bevidsthed om konsekvenser inden for budgetter og flytteplan scenarier.

For mere information, kontakt os på: 
(+45) 29 26 65 09 – [email protected]

OM KUNDEN

Vores kunde er en mellemstor dansk virksomhed indenfor forsyning af bukkede metal profiler til transport-, bygge- og vindindustri til det kinesiske og europæiske marked

Kunden stod med 5-foldigt vækstkrav til at servicere det kinesiske marked. Den eksisterende fabrik kunne ikke løfte opgaven, der betød at udflytning var uundgåelig.
Samtidig var ønsket at en fabriksflytning også skulle medføre en optimering af processer og flow layout.

For kunden var det afgørende at ejerskabet for forandringsprocessen blev forankret på den kinesiske fabrik. Opgaven forventes afsluttet i foråret.

BUNDLINJEN

Nødvendig budgetramme og ressourceplan for systematisk layout analyse, fabriksdesign og flytning Ud af 17 lokationsmuligheder udvalgt 1 ønskelig lokation udvalgt Efterfølgende bloklayout & implementeringsplaner igangsat

SEE MORE CASES

TILMELD DIG VORES NYHEDSBREV