I samarbejdet med direktøren blev strategi og opgaver gennemgået. 9 industri 4.0 indsatsområder blev udpeget som benchmark, hvori nuværende og potentielle indsatsområder blev udvalgt og kortlagt
Ledelsen fik indsigt i hvor på 4.0 -rejsen de befandt sig, samt de indsatsområder der bedst ramte strategiske retning
Fokus blev ”anvendelse af data”, etablering af daglig organisering omkring OEE/stoptid samt en projekt-organisering der muliggjorde at større projekter kunne bemandes og gennemføres.
For mere information, kontakt os på:
(+45) 29 26 65 09 – [email protected]
Kunden er en mellemstor dansk underleverandørsvirksomhed inden for forsyning af drejede og bearbejde metal komponenter til eksempelvis transport- og fiberindustrien
Flere strategiske problematikker var identificeret i forbindelse med et vækstscenarie. Fokus på lønsomhed og maskinudnyttelse var centrale. Nysgerrigheden omkring hvordan industri 4.0 ville påvirke virksomheden var derfor stor.
I længere tid var der udtrykt et ønske om at etablere en solid platform for OEE-data registreringer i maskinparken og organisering heraf.
BUNDLINJEN