INTEGRATION SYNLIGGJORDE SYNERGIERS POTENTIALE OG GJORDE TUNGE ARBEJDSPROCESSER LETTERE

Efter nylig flytning af fabrik besluttede Direktion og ledelse en nødvendig Integrationproces. Kortlægning af forretningsprocesserne viste behov for vigtige ændringsområder. Disse var overgang fra to til et ERP system, omrute ordreprocesser fra produktionscenter til distributionscenter. Desuden centralisere og simplificere kvalitets- og interne logistikprocesser. Endvidere blev der etableret en overgangsledelse, rekruttering og træning af 80% nye kollegaer på få måneder.
Det var vigtigt for salg at opretholde leveringsevnen. Derfor skulle engagement og fremdrift virke fra dag 1.
I samarbejde med styregruppen og overgangsledelse blev der opnået både forankring og beslutningskraft, samt håndtering af de svære situationer der udfordrede integrationen.

For mere information, kontakt os på: 
(+45) 29 26 65 09 – [email protected]

OM KUNDEN

En stor international koncern som er markedsledende indenfor væskehåndtering besluttede, at integrere en mindre, men vigtig produktionsvirksomhed. Motivationen var at skabe økonomiske synergier svarende til en værdi på 25 MDKK over en årrække.  Forretningsplatform var etableret til at både produkt og supply chain havde potentiale for at øge konkurrenceevnen fra år 1.

BUNDLINJEN

Integration af ordre-, kvalitets-, og logistikprocesser, 15% øget produktivitet og 50% reduktion af arealbehov. ERP transition stoppet mod nyindkøbt system.

SEE MORE CASES

TILMELD DIG VORES NYHEDSBREV